bowling!

Då kom jag hem från bowlingen! De började riktigt bra men mot slutet föll jag för pressen! Spöa macken men hade svårare att spöa linnea! Vet inte vad de är men jag har spelat bowling 2 ggr här i fagersta o båda gångerna har jag kommit 2a och fått spö av av tjejer!! Jag kan faktist spela rätt bra men tydligen så lär jag hem o tjuvträna tills nästa gång!!
Nu väntar jag på att Sandra ska pallra sig hit så vi kan hitta på något innan jag åker hem! Ikväll blir de sandviken, vi ska in på rock cafe som bjuder på open mic!
 



Kommentarer
Postat av: kentAA

Kom igen och berätta att du förlora med flit.. För Andersson bröderna blir inte slagna av tjejer!

2009-02-19 @ 02:15:30
URL: http://kentaa.hoforspoker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0