onsdag!

Idag har jag haft trevligt besök och besökt Fifthson Tattoo! Hofors duon som johannes kallar mig o jones, åkte in till gävle för att lägga lite färg på innerarmen. De blev riktigt bra! Har 2 nätter kvar att jobba sen är man ledig! De ska bli gött å slappa lite igen! Ska dock på 50 års fest på lördag så lite slirig lär man väl bli ? Hoppas någon mer i familjen går in med samma inställning som mig! Kalas är ju igentligen inte så roliga, men är man fuller så kan allt hända! Kan ju alltid hoppas på att antingen syster o bror ska dricka.Broder är ju ett osäkert kort när de gäller dricka nu mera.. "jag spyr som en liten gris känns som depå är OFF" Kan fixa lite saft åt dig ;) sopa!





Tjao!


Kommentarer
Postat av: sis

Du.. är du medveten om att dom ska ha baren öppen och att man då inte får ta med sig alkohol in?! Och du vet att din kära syster är "mellan 2 jobb" så jag kommer knappast ha råd att supa mig full i baren :D

2009-02-25 @ 22:11:09
Postat av: kentAA

Tyvärr ska jag slira till på fredag och är blockad på lördag. Systeryster --> Fickplunta, du kan låna kittys som ser ut som en mobil, du brukar ju ha stora mobiler så ingen kommer tycka att det ser något konstigt ut!

2009-02-26 @ 19:37:27
URL: http://kentaa.hoforspoker.se
Postat av: systeryster

Stora mobiler? jag? Nu förstår jag inte riktigt! Min mobil är ju TUNG!! Alltså det betyder GRYM hos ungdomarna! Men fickplunta va nog ingen dålig idé...

2009-02-27 @ 10:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0