Trippar till fagersta!

Nu ska jag nog packa en väska o dra till fagersta, de är skönt o komma iväg lite! Vaknade nyss på soffan, de är 3 dagen jag somnar på denna badboy! Har typ 17 grader i lägenheten å så jag har sovit med mössa o fullt på klädd! Känns nästan som att sova i en jävla bivack!

Ni som missa världens mest rättvisa match igår MISSADE verkligen något! hua mig rättvisan kom tillslut! fast vi spelade inte fullt så bra som vi kan men joel drämmer iväg ett skott från låångt ner från våran plan halva, när de var 3 sekunder kvar skrek jag SKJUUUUT å de gjorde han, bollen gick nästan i slowmotion o skruvade in sig precis när signalen gick! Tro mig de var skönt! Fast höll på kräkas efter matchen för jag var så trött.. men men! De var lite update! Nu lär jag sätta igång! TJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0