Natt helgen snart över!

Sjukt jobbig natt helg detta. Bara en massa skit körning som gör en förbannad! Har bara legat i sängen idag, inte rört en fena. Har dock tagit fram syrrans gamla tv som jag ställde in i sovrummet och koppla in xboxet där. Känns som de blir skate 2 hela nätterna nu! :) I morgon är de KORP match som gäller! Har dock sån förbannad jävla träningsverk i benen sen förra träningen så jag kan knappt gå! Man är ju så jäkla bra på stretcha å så! Nästa tisdag blir jag arbetslös med. SJUKT jävla jobbigt kommer de bli, vet liksom inte vad jag ska göra ? Funderar på komma här ifrån. Fast då lär man ju ta steget att lämna allt här.. tråkigt allt sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0